efu5325 Arkadaşlar birkaç gündür su gibi akıntım oluyor berrak şekilde herhangi bir enfeksiyon belirtim ve şikayetim de yok. Bu haftalarda benzer durum yaşayan var mı ? Amniyon sıvısı felan yazıyor nette baya tedirgin oldum fikirlerinize ihtiyacım var.