-hilos1 Merhaba arkadaşlar sizler arasında da koku hassasiyeti yaşayan var mı acaba ben şuan 7+4teyim inanılmaz bi koku hassasiyeti yaşıyorum su, yemek , deterjan gibi şeylerin kokuların bazıları çok kötü geliyor özellikle apartman içindeki yemek kokuları sizlerde böyle olmuş muydunuz bu durum ne zaman bitti sizin yada biter?
eylulicten -hilos1 35 den sonra tavuk kokusuna karsi basladi ondan once yiyordum ne guzel. Simdi sirada yumurta var 😫
Kbramhmt -hilos1 bende 7 haftalığım ve aşırı koku hassasiyeti var care bulamıyorum ve surekli bulanti var iştahsızlık ağızda degisik bi tat zor geciyor benimde
sedamom00 -hilos1 şuan o devrim bitti yumurta haşlamasına karşıyım yiyemiyorum midem bulanıyor kokusun dan 😒
AyFa1608 Bana ev kokuyordu özellikle yatak odasına giremiyordum eşim duştan çıkıp gelmesine rağmen felaket kokuyordu 1 hafta falan eşimle ayrı oturma odasında yattık bi kanepede ben bi kanepede o. 12 haftadayım daha yeni yeni yatak odamda yatabliyorum. Çok zor bu süreçler Rabbim mükâfatını versin inşallah hepimize 😀
-hilos1 Bende de bunların hepsi var tavuk ve yumurtadan tiksindim. Yeni taşındık ev , mutfak dolapları ve banyo temizlememe rağmen kokuyo, eşim bana kokuyo ay herşey kokuyor 😩 Rabbim yardımcımız olsun
AyFa1608 -hilos1 zamanla geçer canım sabır lazım birazcık. Hoşuna giden kokular varsa onları kullan mesela ben el sabununun kokusundan kusuyordum ilk gebeliğimde tesadüfen görümcemlerdeki sabunun kokusuna bayıldım adını öğrendim ondan aldım direk. Yumuşatıcının kokusunu sevmiyordum markette kokularına baka baka aldım hoşuma giden kolonyalardan sıkıyordum eve. Eğer beğendiğin kokular varsa onları kullan evi sık sık havalandor diycem de kış geldi o biraz sıkıntı oluyor artık. İdare etmeye çalış çok kötü oldukça balkona veya yürüyüşe falan çık temiz hava al böyle böyle geçecek bu günler. İnşallah bebeğimizi kucağımıza alınca hepsini unutucaz🙂
gokce62_ 14+2 Haftadayım hala yaşıyorum aynı durumdayım , herşeyin kokusunu almak çok kötü bir duygu 😔 Tatlı seven biri ben hamilelikte tatlıdan soğudum kokusu çok ağır geliyor diye mide bulantısı yapıyor yemiyorum 🤦🏻♀️
ayss-12 -hilos1 bende yaşadım çok zordu 4.ayda geçmişti şuan 37 bitiyor ama bazı kokulara hala aynı şekilde hassasiyetim var
1erkekkannesiiii -hilos1 8. Haftada başladı 18. Haftada bitti 9-10 hafta sürdü yumurtaya dokunamıyordum dolapları acamıyordum direkt kusmaya kosuyordum hele baharat dolabım.. Allah 🥺🥺🥺 su an sıkıntı yok cok şükür geçti
-hilos1 Yeni taşındık balkona çıkayım diyorum yan tarafta kebapçı varmış günün her saati kebap kokuyor ne cam açabiliyorum ne kapı evi havalandıralıyorum sırf bu koku olayı yüzünden anneme gitmeye karar verdim 😩
AyFa1608 -hilos1 ama sende hiç yardımcı olmuyosun tatlım😂😂😂 valla zor ya ben şu an öyle bişey oldum ki reklamlarda bile yiycek bişey görsem ya midem bulanıyor yada ne görsem canım istiyor 😀 canım tek çözüm o zaman hoşuna giden de illaki kokular vardır onlardan kullan başka çözüm yok sık dişini geçecek bugünler 🥲
Btlklnc -hilos1 14 haftalıgım tavuk kıyma kokusundan tiksindim:( ama dedıgınız gibi baskasının yaptıgı yemegın kokusuda bir midemi bulandırıyor
Aycancaliskaan Benimde kendi evim bana kokuyor kedilerim var diye annemde kalıyorum. Sabun,yumuşatıcı,yemek,apartman,bulaşık makineci,çöp vs vs. Herşey kokuyor ve midem bulanıyor fullllll çok zor..
Sila66 -hilos1 bana sor ya sinir krizi geciricem o derece hersey kokuyor ya herseyy burnuma 😂 odalar dısarı sabunlar ıvır zıvır hersey Bende 7=4 aynıyızzz 🌸
-hilos1 Umarım bir an önce hamileliğin bu kötü tarafları biter gider bebeklerimizle sağlıklı huzurlu günlere kavuşuruz. Herkese sağlıklı gebelikler diliyorum 🌸