Sultan42 Merhaba kızlar öncelikle hepinize kolay bi Ağrı’da kurtulmanız ve bebeklerinizi saglıkla kucağınıza almanız dileğim ile hikayeme girmek istiyorum biraz geç oldu maglum ikiz bebek ve birde 2yaşında oğlum bilen bilir belki burada beni bebeklerimle ancak vakit bulabildim Doğum hikayemi özellikle çoğul gebe olan arkadaşların merakını gidermek amaçlı yazıyorum çünki bende hamileyken nasıl olucak nasıl ilerliycek küvozde kalacaklar mı ve bir çok soruyu merak ediyordum.36haftalıkken doktor kontrolüne gittik doktorum nst çektirmemi istedi eşimle nst yi çektirdik daha sonra doktorumuzun yanına gittik herşeyin yolunda olduğunu sorun olmadıgını söyledi eşimde doktorumuza benim agrılarımın olduğunu söyledi hatta diğer oğlumun doktor kontrolüne geldiğimizde aniden sancımın tutup Doğuma aldığını hatırlattı doktorumda ozaman bi alttan muane edelim dedi baktı ve 4cm açılman olmuş dedi bu iki üç gün içinde doğarlar dedi eğer sancın olmazsa ekimin 2sinde gel eğer ozmanda açılman 4cm olur sancın olmazsa beklersin ben ayın 4.ünde ispanyaya gideceğim ve ben yokken Doğum olursa başka bir doktor yaptıracak dedi içime hiç sinmemişti neyse ev geldik bekliyorum ne agrı var ne sızı ekim 2 gittik hastaneye yine bişeyim Yok doktorum nstye soktu sancı çıkmadı alttan muayene etti ve açılmam 7cm olmuş suni sancı verip doğumunu başlatabiliriz istersen bekleyede bilirsin dedi bende siz giderseniz ozaman olursa ben başka doktor istemiyorum dedim ve ozmaan hemen yatışını yapalım dedi yatışım yapıldı eşim annemi almaya gitti oğlumu da kayınvalideme bıraktık önlüğümü giydirdiler suni sancıyı Taktılar bekliyoruz iyi hoş gülüp eğleniyoruz derken yavaştan sancılarım artmaya başladı ve artık ikindin dayanılmaz hale geldi eşim de annemde Benimle beraber ağladılar ben eşimin ağladığını hiç görmemiştim kafasını ellerinin arasına aldı oturdu öylece agladı annem desem yanımda bir yandan elimden tutup beni gezdiriyor diğer yandan ağlıyor daha sonra artık ıkınamıycak hale geldim makat ve çatım yırtılacak gibi olucaktı sanki eğer biraz zorlasam hemen hemşireler geldi tekerlekli sandalyeye oturtturmadan elimden tuttular hızlı hızlı yürütmeye çalıştılar Doğumhaneye kadar eşimde diğer elimi tuttu beraber gittik eşimde girdi yanıma doktor gelesiye kadar elimden tuttu bana güç kuvvet oldu ve ebe bebeğin kafasının iyice geldiğini söyledi hemen cagırdı eşim çıkarken sana güveniyorum yaparsın buradan sen ve bebeklerimizi sag Salim çıkmanızı bekliycem seni seviyorum dedi öptü ve çıktı bana ağlamak geldi kendimi tutamadım neyse doktorum geldi nefesini al ve ıkın dedi dediğini yaptım ilk bebeğim geldi bol bol Vazalin sürdüler çünki kesisiz normal Doğum yaptım ikinci bebeğim de yukarı kaçtı hemşireler tepemde karnıma bastılar doktor asagıdan çevirmeye çalıştı tabi biraz canım yandı ama o sancı ile onu pekte düşünmüyorsun korkmayın yani daha sonra ikinci bebeğimde geldi 3dakika ara ile ama artık öyle bir bagırmışım ki dışarda eşim duramamış anneme ben kafayı yiyeceğim diyerek uzaklaşmış annem ile babam birbirlerine sarılıp ağlamışlar evet yanlış anlamadınız babam hüngür hüngür ağlamış orada yatan hastaların yada Doğum bekleyenlerin yakınları anneme teselli vermişler neyse ben masadan kalktım ama yürüyecek mecalim yok hasta bakıcı hemen beni banyoya aldı Yıkadı giydirdi o sırada içeriye annem babam eşim girmişler bebeklerimize bakmışlar hemşireler giydirmişler bebekler odaya gitmiş benide eşim çıkardı odamıza gittik ve kuzularımı hemen kucagıma aldım öpmeye bakmaya kıyamadım kokularını çektim içime rabbim isteyen herkese versin inşalalh sonra eşime dedim hadi git oğlumuzu al gel özledim onu dşye hemen gitti oğlumuzu getirdi ve ikizlerin ilk aile fotoğrafını çekindik sonda eşim ve oğlum gitti kuzenler arkadaşlar derken gece oldu ve hem heyecan verici hemde yoğun bir gün oldu ve mis gibi bi uyku çektim bu arada 37+1 normal Doğum yaptım bebeklerim 2.725 biri 2.550 biri doğdu solunum sıkıntımız olmadığı için ertesi gün taburcu olduk ve bebeğimin birisi de yarım sünnetli doğdu evet çoooook uzun oldu hakkınızı helal edin fırsat bulmuşken yazmak istedim kızlar sizlerede kolay sağlıklı doğumlar diliyorum merak ettiklerinizi sorabilirsiniz mutlu akşamlar :)
Aksa_korkmaz Sultan42 gözün aydın okurken yüzümü güldüren bi doğum hikayesi oldu ☺️ İkizlerin de normal doğabildiğini öğrenmekte çok mutluluk verici sağlıkla mutlulukla büyütün inşaAllah evlatlarınızı
Begum35 Sultan42 maşallah ikiz doğumu da daha zor ya biz biatneyi nasıl dogurcaz diye düşünurken siz iki tane birden ne gzuel Allah analı babalı büyüsün.inş
Mstfnnannesi Sultan42 gözün aydın güle güle büyüt yavrularını canım gebeliginde vitaminlerden başka ilaç kullandıni mi
Sultan42 Mstfnnannesi saol canım dileklerin için rabbim sizlere de nasip etsin kan ilacı omega 3 ve vitaminler dışında başka bişey kullanmadım
Sultan42 Durdudiler saol canım allah razı olsun Yani oğlumun biri sünnetli doğdu ama yinede kabuğunun yarısı olduğu için yarım sünnetli deniliyor internetten araştırırsan ayrıntılı görürsün
Smyyeozkr Maşallahh ne kadar guzel 😍😍 darısı bizlere olsun insallah bende ikizlere hamileyim ve hep normal doğum istiyorum ama hayırlısı bakalım🙈
MerveBeyza Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah bu da benim ikinci hamileliğim ikinci doğumum olacak normal olmuştu ilki sanki hiç doğurmamış gibiyim. Siz anlattıkça eşinizi annenizi aklıma benimkiler geldi annem dayanamayıp çıkmış dışarı eşim oturmuş kalmış yerde gözlerim doldu, çok şükür almışsızın bebişlerinizi elinizine sıra bizde inşallah hayırlıyısyla bizde alırız elimize
Sultan42 MerveBeyza benimde ilk Doğumun normaldi aynı şekilde bende ikiz olduğu için korktum sanırım ama korkulacak hiç bişey yokmuş gerçekten normal Doğum kadar doğal bir olay yoktur inşallh sizde rabbim saglıkla yavrunuza kavuşmayı nasip etsin
MerveBeyza Sultan42 Amin inşallah canım ben şimdi hiç doğum yapmamış gibi korkuyorum ama bir günün başına geliyor sağlıklıca alalım inşallah