eylulicten Pembebulutt oynayacak oldugunuz icin mavi ayaklara takilabilir bordo cok guzel ve zarif de duruyor
nilsmomy Pembebulutt bence başka modeller bakın bunlar çok demode, instagram da duman butik var oraya bakın güvenilir bir sayfa ben 2 kere oradan abiye aldım modelleri çok güzel oluyor
Pembebulutt eylulicten bordo benimde çok hoşuma gitti ama modası geçti mi diye emin olamadım, bu tarz elbise bayadır var ya.
Son-ali295 Bence mavi biz kadınlar takılmama konusunda mastır yapmışızdir diye düşünüyorum bi topuklu giydikten sonra yine uzunsa ufak bir kesim dokunuşu yeterli olur bence
Son-ali295 Pembebulutt bende çok severdim taki 3 yıl önceye kadar artık düğünlere gitmiyorum gebelikten önce düğün yapan cevrem yoktu şimdiyse eşim izin vermiyor 😁😁