Slnbrn Kızlar merhaba gebeliğinin son haftalarında meme de yanma sızlama yaşayan var mı . Ilk gebeleğimde hiç böyle birşey olmamıştı. Merak ettim normal mi diye? Teşekkürler şimdiden
mucizem__ Slnbrn şuan bende bunu yaşıyorum ilk gebeliğim ve akıntı da var göğsümde süt desem süt değil sızlıyo göğsümn ucu yarın kontrolm var doktoruma sorucam
nilsmomy Slnbrn 25. Haftadan beri yaşıyorum çok zor hem ucu hem kendisi her yeri yanıyor ve acıyor gece uykularından uyanıyorum sızısına 🤦🏻♀️ Ne zaman geçer bu ya
Mucizem33 Benimde 2..gebelik kizim da hic yaşamadım 2 aylik hamileliği hissettiğimden beri göğüs ağrısı sizi ve şişme oluyor
Slnbrn Mucizem33 bende anlam veremedim acaba süt üretimiyle mı alakalı .. hayırlısıyla sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımiza sizin kaç haftalık
nilsmomy Slnbrn yok ikisi birden, hatta bazen şiş sokuyorlar sanki irkiliyorum sızısına. İnşallah doğumdan sonra geçer diyorum. Doktorum süt kanalları çalışıyor normal dedi