Yrnkrgz09 Merhabalar arkadaşlar 19 haftalık hamileyim karnımın altında kramplar oluyor böyle bir durum yaşayan oldumu hiç.
Esayser 2 gündür çok ağrım oluyor biraz araştırdım bağırsaklardan dolayı gaz sıkıştırması vs diyor üşütmüş olabilirsiniz diyor ama en doğrusu doktora gittiğimde sormak 2 gün sonra randevum var mutlaka sorcam
Yrnkrgz09 Esayser benimde 2 gün sonra randevum var ondan önce yazmak istedim teşekkür ederim gerçekten 🤗