elifyagci Merhabalar 7 haftalık hamileyim. Gaz, göğüslerde hassasiyet ve karnımda gerginlik hissim vardı. Bu sabah uyandığımda bütün hissiyati kaybettim. Sizce endişelenmeli miyim?
Dolunay72 elifyagci hiç endişelenme gaz bilmiyorum ama o göğüs arada bir gidip geliyor bende hiç belirti yok
Ksk1912 elifyagci benımde 8 haftalık bende aynıyım bazen hamıle olduğumu bıle unutuyorum ara ara kasıklarımda agrı oluyor goguslerımde acı baskada bisey yok 🤷🏻♀️
Gamzecem elifyagci bende 6+6 canım düne kadar göğüs hassasiyetim vardı bugün hiç yok denicek kadar az bende korktum noluyor diye :) ama olabiliyormuş
elifyagci Dolunay72 sabahtan beri düşünmekten kafayı yedim karnim gazdan davul gibiydi söndü bu sabah
ssuna-cicek35 elifyagci bencede endişelenme bende 6 haftalık hamileyim göğüslerşm bazen yürütmüyo bile ertesi gün hiç hamile değilmişim gibi geliyo bazen gazdan agrıdan sabaha kadar uyyamıyorum baska bi zamanda yine hiç bebek yokmuss gibi oluyorum ☺️
elifyagci ssuna-cicek35 ay bilmiyorum ya çok değişik birsey mide bulantim ama devam ediyor suan ögürmekten başka yaptığım birsey yok.
elifyagci Ksk1912 kaşık agrisi şişlik hassasiyet hepsi oluyodu bugün son buldu yarın bakalım ne olacak
ssuna-cicek35 Bende bulantı bi kaç gün önce başaldı sabh olyo bi kere ksuunca geciyo kahvaltımı yapıyorum öğrlden sonraya kadar azcık devam ediyo ama su içince bsyler yiyince geciyo beni çok rahatsız etmiyo aksam hiç olmuyo sizce böyle devam edermi yoksa artma ihtimali varmı