Cey-cey ne korkunç bir şeydir bu oksapar. )) Ben de mosmor göbekle gezmiştim. )) Doktor asistanı göbek yerine koldan yapabilirsin de işti ama dedim bir de mosmor kol istemiyorum deyip göbektend evam etmiştim. Bence kalın bir iğnesi var ilaç zaten yakıcı ! Ben hep eşime yaptırdım hep o yaptı, bir akşam o yokken yapayım dedim üç ayrı yere denedim deldim resmen ama ilacı veremedim falan saçan sapan şeyler :)) daha sonra faktör tedtleri istedi doktor sonrasında kademeli olarak bıraktım çok şükür !!!