Nrcnergn Teşekkür ederim☺️Evet odalar iki kişilik süslemeye izin veriyorlar mı bilmiyorum. Benim denk geldiğim insanlar çok ilgili ve naziktiler. İşleyiş de şöyle; doğum için acilden giriş yaptım beni üst kata bi odaya aldılar iki üç yataklı, önlük giydirip nst ye bağladılar, damar yolu açıp kan aldılar ve doğum zamanı gelince doğumhaneye götürdüler sonrasında toparlanmam için bi odaya aldılar giyindim, bebeğimi getirdiler. Oradan da iki kişilik odaya çıkardılar ve hastaneden çıkış yapana kadar sürekli benim için ayrı bebeğim için ayrı hemşireler gelip kontrol etti, nasıl emzirmem gerektiğini de gösterdiler. Yani ben çok memnun kaldım. Umarım sizin doğumunuz da çok güzel geçer 🙏🏻🥰