Merhabalar hanımlar. Gebe olduğumu öğrendiğimde bebeğin geç döllenme olduğunu 1 hafta geriden geldiğini söylemişti doktorum. Şu an 15 haftalık gebeyim fakat ultrasonda 1 hafta ileride çıkıyor bebeğim. Yani olması gereken tarihi yakalamış aslında. Şimdi ben 16 haftalık mı gebe olmuş oluyorum. Çok karıştı bende🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️