Ruvyda1 Kızlar 38 haftalık gebeyim sabahleyin kalkinca Aşırı bir bacak ağrım oluyor acaba doğum öncesi bir belirtimi yaşayan varmı
Bguzeel Ruvyda1 aynı haftadayız ve dediğiniz gibi iç bacak ağrısı oluyor. Yani üst kısım direk özel bölgenin yan kısımları hahah neden zorlandım bukadar anlatırken. Sizinde ağrıyan kısım orası mı acaba?
Orajdagdeviren1 Ruvyda1 bende 35 haftadayim bir haftadir oyle agrilarim var ic bacagimda. Doktoruma sormadim ama egilio kalkmaktan sanirim bacaklarimiz kesiyor diye dusundum
1prenses2prensanne Ruvyda1 bende de oluyor ya hem bacak ağrısı afedersiniz hemde genital bölge de ağrım oluyor normal herhalde
Ruvyda1 Bguzeel Aynen o dediğiniz yerler benimde iç kısımları bende bilmiyorum ki doğum belirtisidir insallh çünkü artık doğurmak istiyorum
Bguzeel Ruvyda1 38+2 olacağım yarın ve kontrolüm var aşırı heyecanlıyım dediğiniz gibi 40a kalmadan doğsun istiyorum 🤣 plates yapıyorum acaba diyorum ondan sebepmi bu ağrı ama sizde yaşıyormuşsunuz belki de yakındır bebişlerin gelmeleri 🥳🥳
Ruvyda1 Bguzeel bende plates yapıyorum ondan olucagi hiç aklıma gelmedi ama olabilir ama hepte sabah kalkınca oluyir ve çok uzun sürmüyor gece uzun süre iş yapmışım gibi sanki