Esraod Benim gebeliğimde 2. Çizgim neredeyse birinci çizgiden daha belirgindi o yüzden hiç zorlanmamıştım ama bu gerçekten insanı orta duyguda bırakıyor. Sağlık ocağında çıkar umarım hamilesindir. 🍃