ilkbebegimm ben 18 haftalığım kabız olmamak için, salataları bol zeytinyağlı yapıyorum. Yemeklerde zeytinyağı miktarını attırdım bir de iki güne bir sabah aç karnına geceden suya koyduğum 3 kayısıyı yiyorum suyunu da içiyorum. İyi geliyor bence. Siz de deneyebilirsiniz. Ha bi de bol su için tabii