Feride97 bende 37 haftalığım 23 kilo napiim basta sınırımı koyamadım ilk düşüğüm vardı bundada kanama olumca yatacaksın deidler 3 ay yattım homidi gırtlak yedimm dogurunca vericem inşallah burda ayy ben 3 kilo aldım ben 4 kilo aldım diyenlere bakma vericez inşallah sağ salim doğsunlar da