Doğuma ailemin yanina gitmem gerekiyor mecbur ucak kullanicam bide tam aralik ortasi sonu gibine denk gelicek gidişim , yeni bi korku duştu içime ya uçak türbülansa girerse 😰 bi yakinimizin gelini ucak yolculugundan sonra kaybetmis bebegi onu anlattilar suan moralim sıfır böyle bisey olabilir mi😞