Hayriyetunahan Ben ilkinde cati miayenesi yaptiramadigim icin sezeryan oldum acil olmasi laximdi ikincide sezeryan olur buyuk ihtimal yapmazlar insallah 😃
Rabia87 Benim ilk doğumum normal olmuştu , yani bi aksilik olmaZsa gene normal olur diye düşünüyorum 🙈 Yani yapılmayabilir diye düşünüyorum ama 🙄