Kızlar 30 haftalığızz 5 gündür geçmeyen bir ağrılarım var. Cuma dayanamayıp acile gittim nst çekildi sancı yok dendi doktor muane etti bebek gaywt iyi açılma da görünmüyor dedi. Ama o günden beri daha da şiddetlendi Kuyruk sokumum da ve bacaklarım da inanılmaz kasılmalar ağrılar yaşıyorum. Ayrıca karnımda gaz sancısı gibi ağrılar oluyor Buda kasığa kramp yaratıyor ve göbek deliğimin etrafı çok acıyor. Geçer diye bekledim ama hergün farklı bi ağrı daha eklendi. Bu neden olur yaşayan var mıı bebek ağırlaştığı için mi yoksa başka bir durum mu