Kızlar merhaba,
Benim kültür testimde mantar çıktı sonra doktor fitil verdi antibiyotik verdi yan etki yaptı sonra yeniden ilaç kullandım falan yeniden çıktı şimdi ama doktor bi hap verdi haftada 1 kullan dedi yine fitil verdi bu sefer 3 günde bir ama bu kadar seyrek kullanırkende nasıl geçicek bilmiyorum bana önerebiliceğiniz bişey varmı bitmiyo sürekli tekrarlıyoda