Merhaba Kızlar. 39.haftamı bugun itibariyle doldurdum. Sabaha karşı bir sıcaklık hissederek uyandım.Ayağa kalktığımda hafif birseyler geldini anladım.Lavaboya gittigimde iç çamaşırım su gibi ıslanmıştı.Tuvaletimi yapıp çamaşırımı değiştirdim ve yattım.Bir saat sonra tekrar uyandım.Tuvalete gitmek için kalktıgımda bu sefer daha fazla geldigini hissettim.Hatta suyum geliyor sandım. Çamaşırım ıslanmış çok az da pijamam ıslanmıştı.Ama beyazla şeffaf arası bir akıntı da vardı bu sefer. Şu an beyazımsı akıntı ara ara gelmeye devam ediyor.Önceki kadar sulu olmasa da.Herhangi bir ağrım sızım yok.Bebegimin hareketleri de hala fazla bir degisiklik yok.Acaba dogum yaklastigi icin mi bu akıntı boyle fazlalastı ve sıvıya döndü.Çünkü daha önce bu derece sıvı hiç olmamıştı.Son haftalarında böyle birsey yaşayan var mı acaba ?