nevauraz Kızlar 19+1 deyim hala hareket hissetmiyorum bir iki kere gecen haftalarda hissettim gibi oldu ufak bir kıpırtı ama iki üç haftadır bir şey yok
Greeneyes1997 nevauraz bende öyleydim korkuyordum sonra 20+1 de yavaş yavaş hissetmeye başladım ( ilk gebelikte zaten 27 ci haftada tekmeler başlar ağır tekmeler)
nevauraz Taricat Yaa çok endişeleniyorum bide daha önce olmayan değişik sol tarafımda ağrılar batmalar hissediyorum harekette olmayınca korkuyorum
Mello29 nevauraz ben 18+4teyim bebegimi 1 haftadir düzenli hissediyorum ama o agrilardan bende de var sol kasigimda igne batmasi gibi agri oldu 2 gün bugün o agri sag kasigima gecti doktorum kanaman yoksa ve uzaninca agrin geciyorsa endiselenme dedi
nevauraz Greeneyes1997 ay inşallah bende hissederim bir an önce nasıl anlıyorsunuz bebek hareketlerini ben gaz mı acaba diyorum anlayamiyorum
nevauraz Mello29 Hareketlerini hissetsem belki o kadar endiselenmem ben hissettigim seyin bebek hareketi olup olmadığını da ayıramıyorum
Greeneyes1997 nevauraz öyle bebek haraket ediyorki diyorsun oha ben daha önce hissetmiyormusum karnın dalgalaniyor tekneden gazdan farklı pıt pıt ediyor karnın resmen balık gibi süzülüyor