Adyokisimsiz Kızlar çok zor görünüyor ama görünüyor böyle olup hamile olduğunu ogrnen varmı bana umut olun lütfen
Asfdg Adyokisimsiz benm çok aşırı silikti diğer günler tekrarladım gitgide koyulaştı adetime 5-6 gün kala flashla bakıp görüyordum
suelin Adyokisimsiz bebetime marka testi almistim hic renk cikmadi guvenmedim kan verdim hamileymisim 🤣 evde yapılan testlerde gerçeklik payı olduğunu düşünmüyorum
Asfdg Adyokisimsiz https://resimyukle.io/r/kveQcqWn94 https://resimyukle.io/r/VJCc7S6qlq Bak bu testler arasında 1 gün var
Eda06 Asfdg canım sanırım hamilesin ben adetime 5 gün kala yapmıştım öyle keyfi hemen ilk denemede tutmaz diye bi baktım seninki gibi silik şok olmuştum
Ahuum Asfdg aynı bnm testıme benzıyor:) bende bukadar silikken öğrenmiştim hayırlı olsun git özelde kan ver.
Nnuruss Asfdg benim adetim geçtikten 3 gün sonra bile böyle silikti şu an 37 haftalık gebeyim eabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallah arkadaşım
Asfdg Eda06 evet canm bikaç gün sonra baya netleşti adetime 6 gün vardı böyle silik çıktığında şuan 4+5 olduk inşallah sağlıklı devam eder 😊
Asfdg Ahuum arkadaşa örnek olsun diye resim atmıştım post karıştı sanırım 😊 şuan testim daha net bilerek bekliyorum gittiğimde kese görebilmek için 😊