Asuuuesraa ben hergün Meryem süresi okurdum yada dinlerdim doğumum sezeryan oldu ama aşırı kolay geçti hiç ağrı sızı olmadı. Bide Sümme sebela yesserah ayetini doğum esnasında okursan rahat geçer diyorlardı onu da tam sezeryan olurken tansiyonum 5/3e düştü aşırı kötü oldum okumaya başladım resmen sihirli bi değnek değmiş gibi herşey mükemmelleşti kendime geldim ve gayet başarılı geçti