Merhaba ben patiksizi daha kullanışlı buluyorum alt üst ayrı olarak çünkü kirlenince komple değiştirmek zorunda kalmıyorum bebek bezinde de sleepy almayı düşünüyorum biberon daha almadım ağız mendili bol zıbın aldım Şubat bebeği olacağı için de bi peluş tulum almıştım