Asfdg Kızlar hamileliğimi yeni öğrendim ama sürekli bi ıslaklık hissediyordum adet mi oldm acaba diye içime bi düşünce geliyo akıntının bu kadar çok olması normalmi şeffaf akıntı
Nurr550 Asfdg evet, anormal olan ne varsa hamilelik belirtisidir. Benim tırnaklarım bile kırıldı ama o da normalmişş 😄 kafaya çok takma şimdiden tehoo yolun başındasın kanaman da olabilir bu gayet normal, yerleşme kanaması olabiliyor bazen.
Asfdg Aysuyaman doktora gittin mi ben bilerek biraz geç aldım randevuyu 6+2 de gitcem anca gözükür diye düşündüm
Aysuyaman Asfdg ben 5 ay önce ikinci çocuğuma düşük yaptığım için mecbur hemen gittim çünkü riskli düşük yapmstm korktum bsey olmasından keseyi gördü smdi 15 gün sonra cagrdi kalp atışını dinlemek için
Asfdg Aysuyaman rabbim sağlık versin inşallah benimde 2. Hamileliğim ilk bebeğimi doğumdan sonra kaybettim oyuzden biraz tedirginim bende ama gitsem gözükmicek strese girmek istemedim