Sahra_su Bebek bezinin hamileyken aldınız mı. Yoksa bebeğinizi mi beklediniz. Cildine göre değişiyor diyorlar. Yavaş yavaş alsam mı acaba. Sizler nasıl yapacaksınız bu konuyu
Ebrarabla_06 Sahra_su canım ben alacam şimdiden ama stok falan yapmayacam önlem almayı düşünüyorum bebeğimin cildi kabul ederse öyle devam edecem
_ozlmm Sahra_su Ben hamileyken aldım kayınvalidem de yollamıştı 12 paket bebek bezim olmuştu (sleepy bio natural) 17 gündür kullanıyorum hiç pişik yaşamadım aynı marka ile devam etmeyi düşünüyorum ☺️
4cocukannesi Sahra_su Molfix almıştım hamileyken 1 paket sonra bimin bezinden de kullandim ikiside iyi şuan Molfix kullanıyorum çünkü bimin bezinde elastik yan bantları yok bacaklarını sıkıyor ama pişik felan yapmadı
Mylifeem Ben indirimden 1 er paket 1 ve 2 numara aldım her çocuğa her bez yaramıyormus yaramazsa başkasına vermeyi düşünüyorum
Sadiyekrkc _ozlmm yeni doğan için 1 numara mı kullandınız 2 numaramı bende bio natural almak istiyorum ama ebatlar küçük oluyor deniliyor kaç kg doğdu bebeğiniz siz hangisini almıştınız🌸
mirage333 Sahra_su 2 paket almistım sadece stok yapmadim yani. Prima premium care. Dogduktan sonra pisik yapmadigini gorunce almaya devam ettim
Hasretay Sahra_su hang bez ile başlamayı düşünüyorsan hastane çantana koymalısın çocuk hemşiresi hastanede farklı evde farklı kullanıldığında bebekse alerji olabileceğini söyledi bende prima ila başlamayı düşünüyorum canım
zamaneannesi80 Sahra_su ben sleepy aldım stok yapmadım ama 4 paket aldım bir ve iki numaralardan.. genelde hangi bezi kullanırsan ilk başta ona alışıyor diyorlar bakalım inşallah pişik yapmaz
Sahra_su Erkek bebek bekliyorum onun için molfix veya babyturco diye duydum ama bunu deneyen anneler var mi
Selimkemalinannesi Sahra_su molfix aşırı iyi tek memnun kaldığım diyebilirim hepsini denemiş biri olarak yazıyorum
Selimkemalinannesi Sahra_su ben önceden aldım pişman oldum doğmasını bekle ben hem stok yapayım hemde fiyatı ucuzken alayım derdine kendimi zarara soktum :) şimdiki aklım olsa bebişi doğurduktan sonra alırdım
Birmeleginannesi32 1 paket prima aldım sonrasına bakacağım internetten almayı düşünüyorum doğumdan sonra