MadameHappy34 Anonim11 bende hafif çıktı ya sonuçta suan bebek incir boyutunda..:)) önceden de hafif göbek varsa fark ediliyor bence
duru_pars Anonim11 en güzel süreçtesin hiç sabırsızlanma çıkınca o kdr zor ki 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tadını çıkar her sürecin
Anonim11 eylulicten ya karnım normalde öyle şişki gören hamile misin diyo bilmiyolar tabi açıklama da yapamıyorum normal göbek yani ajsjjs çıksa da artık evet hamilelik göbeği desem 😅😅 bebek mi göbek mi olayından sıkıldım ajsjsj
Aysenur426868 Anonim11 Allah seni ne etmeye 🤣🤣🤣🤣🤣 hahaha kilodan hay bacım çok zayıflarda hemen belli oluyor biz normal kilolurda son aylar daha çok 🤣🤣
Tusami Anonim11 😂😂😂 çok güldüm ya, bende aynı durumdayım , çok geç belli olur herhalde, anca 6. ayda fln , o zaman aaa ne göbeği ayol hamileyim 😆😆😆
Babyy07 Evimizinmutlulugu benimkide çıkmıştı baya belliydi 40kiloyla hamile kaldığım için di büyük ihtimalle hiç göbeğim yoktu çünkü önce
Evimizinmutlulugu seymakrdmrkrc hayır ilkinde düşhk yaptım 2 aylık bundada 12 haftamda belirli olmustu
Honeymom17 Yahu benim hic cikmiyor gobegim cokta zayifim hatta korkiyorum acaba bebek gelismiyomu diye bildiginiz dumduz
btllsk Ya benim göbeğim neden bu kadar çıktı daha 9 +3 ama göbeğim öne doğru gidiyor çok şişko biride değilim 57 kiloyla hamile kaldım şuan 3 kilo aldım ve göbeğim belirgin halde 🙄
BbabyMom Benım ıkıncı gebelıgım 11de cıktı küçük top gıbı bır yuvarlak ama var yanı bebek olduğu bellı oluyor
Summerwine Anonim11 o senin yapınla alakalı benim çıkmıştı.İc karnı dar olanların hemen belli oluyor göbek