MehmetKubra 6 haftalık hamileyim ilk hamileliğim aşırı derece sürekli mide bulantım oluyor ve hiç uyuyamıyorum önerebileceğiniz bi şeyler var mı😏
Metehanliya MehmetKubra canım bende 8 haftalığım. Bu hafta çok yoğun bulantım başladı. Zeytin biraz bastırıyor gibi bide çubuk kraker 😪😪😪
BeyzZaA MehmetKubra bende 5+5im ne olursa olsun bi soda açiyorum çok iyi geliyo hiç kusmadım ama bi günde 10 kere öğürüp banyoya koşuyorum resmen
BusraOzhan MehmetKubra Bende beyaz nohut ve çubuk krakerle bastırıyorum. Ağızda buz eritmekte çok iyi geliyor.
Minikpopo MehmetKubra en etkili çözüm onzyd tablet. Doktorunuza danışın ve alın bence. Boşu boşuna çekmeye gerek yok allah kolyalık versin benim hala devam ediyor yeni hamileymişim gibi inşallah kısa sürer sizinki 🙏🏻
Fatmahsun Bende zofran kullandım 48 saat etkili oluyor. Doktorunuza danışın çok çok iyi geliyordu. Ben kusmaktan bi hal olmuştum kaç kilo verdim hamileliğin başında. Zofrandan sonra tek tük kusmalar oluyordu. Allah yardıöcınız olsun İnşAllah. Evdeki yöntemlerle en fazla bir kaç saat duruyo bu ilaç en iyisi. Ama doktorunuza danışıp kullanın lütfen.