mavininhertonuu Herkes de böyle mi oluyor bu nereye kadar gidecek şişti ve rahatsız edici bi durum görmüyorum ama hissediyorum illaki, doğumdan sonra düzelecek mi hemen, 29+3üm😕
Evimizinmutlulugu mavininhertonuu dogumdan sonra yavas yavaş hrrşeyiniz normale döner öyle ilk veya ikincide kalıcı olmaz 3 veya 4den sonra biraz kalıcı oluyor
mavininhertonuu zilhan Garip geliyor bana ve canımı sıkıyor hemen geçer mi acaba doğumdan sonra bide daha yolumuz var nereye kadar şişcek🤦🏻♀️