Kızlar banyo ve küvet seti almayı düşünmüyorum uzun süreli kullanılmıyormus
Babynest almayı düşünmüyorum
Emzirme yastığı
Puset minderi ve örtüsü bunları almayı düşünmuyorum uzun süreli kullanılmıyorlarmis diye. Sizce çok gerekliler mi?
Onun dışında 10 lu hastane çıkışı almadım
3 tane 5 li hastane çıkışı aldım gerisi 3 6 ay tulum ve 2li takım diğerleri de 6 9 ay ikili takım?
1 tane 3 li isimli tulum yaptırdim
Zibinlarda 3 6 ay 5 adet, 6 9 ay 5 adet 9 12 ay 5 adet şuan için yeterli olacak mıdır bu kadar.
1 tane nohut 1 tane penye 2 bebek yorganu var bebeğim Aralık ta doğacak insAllah kış bebeği sizce ?