Merhaba arkadaşlar ben gebelikten bir 17-18 gün önce folikasite başladım ve suan 12. Haftama kadar içtim (3ay toplam )
Şimdi doktorum duosvıt yazdı. Fakat bununda içinde folik asit var. Bu kadarı cocuğa zararlı değil mi ? Yardomcı olursanız çoook sevinirim