kb07 benim bebeğim de 10 aylık ve 23 haftalık hamileyim emiyordu bir haftaya kadar kesmek zorunda kaldım artık sadece biz yoruluyoruz bebek bir yandan hamilelik bir yandan sorumluluklar artıyor sadece göbek fıtığı başladı bende başka bir sıkıntımız yok sağlıklı bir oğlum vardı şimdi kızım olucak biraz sıkıntıyı cekicez ama sonrası kolay olur onu yoluna koyan Allah her türlü bir yolunu bulur dünya ya gelir dikişler içinde korkma benim şuan iyi ama en fazla erken doğum olur ama genelde haftasında alıyorlar peşpeşe hamile kalanları erken olmuyor inşallah birlerinde olmaz sağlıkla gelirler dünya ya