Buseort 22 hafta olmak uzereyim kızlar , kızımız olacak allah nasip ederse . İsim olarak asya neva olsun istyorum . Çift isim hosuma gdiyor . Varmi önereceginiz guzel isimler ? Yada asya ‘nın yanina yakisacak ikinci isim ? Fikirlerinizi bekliyorum ?