sliya30 27muge27 annemlere gidince hazırlıycam 33.haftaa yolculuğa çıkıyorum…. Ancak 35 den sonra hazırlarım doğmasam iyidir erken 😁😂😂😂😂
27muge27 İyi cesaret benim eşim 2 saatlik yola bile acaba gitmesekmi diyor 😂😂bende 30 haftalığım 31 veya 32 de hazırlarım diye düşünüyorum sağlıkla gelsinlerde 🥰
bsrydnn 27muge27 28. haftada yıkadım ütüledim odasına yerleştirdim. 36. haftadayım dün sancı girdi yusuf yusuf oldum çantasını hazırlayıp kapıya koydum 😁
27muge27 bsrydnn 😂😂sağsalim alırsın inşallah yavrunu kucağına nedense seninkinin cinsiyetini erkek hissettim 🤔
seda2209 27muge27 36 da yani birkaç gün önce hazirladim eksiğim çoktu gecikti o yüzden ama çok şükür yetişti :)
bsrydnn 27muge27 doğru erkek, bu seneki her 3 bebekten 8’i gibi benimki de oğlan cocugu 😁 amin inşallah hepimize hayırlı , sağlıklı dogumlar olsun 😊
Alimm-5 27muge27 ben 28. Haftamdayım bugün kıyafetlerini yıkadım hafta içide ütüleyip çantasını hazırlıycam yani tedbirli olmak istedim nolur nolmaz diye erken mi bilmiyorum
Yigitkeriminannesi 27muge27 39+4 üm 4 5 gün önce hazırladım 😆 tabi bunda 2. Gebelik olduğu için rahatlık vardı ilkinde 37de hazırlamıştım
Betulxxx 27muge27 canım benim daha önce kayıpların var diye hazırlamak istemedim. 30 . Haftada hazırladım ama tek olunca yoruldum ütü vs. Tek yapacaksan 30 dn önce yap. Yardım eden varsa 33-34 olsa da olur