Rezene çayının süt artırıcı özelliğini duydum ama bulunduğum yerde aktar gibi yerler yok doğuş veya liptonun içeriğine baktığımda hem rezene - anason diğerinde de rezene-ısırgan var. Tehlikeli mi sizce ? Isırgana baktığımda ısırgan içinde anne sütü arttırıcı yazıyordu bilgisi olan var mı