Thloe Merhaba arkadaşlar son 4-5 gündür sık idrara çıkıyorum ve dün alerjimden dolayı sürekli hapşırıyordum ve iki kere idrar kaçırdım yani bilmiyorum belki alakasızdır ama gebelik belirtisi olabilir mi regle 5 gün var
Asyaninannesi58 Thloe 5 gün varmış hemen bi belirti olcağını sanmıyorum ama. Enfeksiyon olunca da olabiliyo aynı durum
Asyaninannesi58 Zll90 yok hamileyken kaçırmak normal ben gülerken falan da kaçırıyorum😂 eğer hamile değilse diye dedim