Ben pazartesi günü yapicam canım doğumu. Hoca takipliyim 33. Haftamda iki gün hastanede yattım özel odada kaldım ve eşim refakatcimdi. Asistan çok olsada çok ilgilendiler tavırları gayet iyiydi. Doğum nasıl olur bilmiyorum bir de hastane biraz eski tabiki 🤷🏼♀️