Gerçekten iyi bir doktora gidin bu çok hassas bir durum benim bildiğim ve duyduğum kullanılan antidepresanlar bebeğin beyin gelişimini etkiliyor ayrıca düşüğe sebep oluyor yine diyorum çok iyi bir doktora görünün gebeliğiniz henüz yeni anladığım kadarıyla ilk önce iyi bir kadın doğum doktoru daha sonra iyi bir psikiyatr bulun