burcak52 ay inşallah olumsuz birşeyle karsilasmayiz , iyi diyende ar kötü diyende var. Bence kişinin beklentilerine göre degiskenlik gosteren durum olablr. Meselq hemsireyi cagirirsin 10 dakika sonra gelir. Kimisine bu 10 dakika cok uzun gelir hemen aninda gelsin ister,boyle birine kötü gelir o hastane, ama 10 dakika sonra gelmesi benm icin sorun teşkil etmiyorsa benm icinde iyi hastane konumunda olur. Bu tarz d egiskenliklerden dolayi iyi ya da kötü deniliyo olablr.