Çok şükür bugünleri de gördük rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımıza almayida nasip etsin 🤲 2.gebelik lakin ilk gibi heyecan dolu 🤗 tabi birazda korku ve endişe 😊 4 yaşında kızımla kardeşini bekliyor olmak Allah’ım isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu . Her an dogurcak gibi hissettiyorum ama gelen giden yok gibi biraz bel ve bacak ağrıları yaşıyorum birde sürekli uyku hali var üzerimde ,her şeyimiz hazır da, belirti bekliyorum herşey yolunda giderse normal doğum ilerliyoruz sizler nasılsınız neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor son haftalar 😊