Temizliğime çok dikkat ederim bir başak burcu olarak da. Yıkanırım sürekli, yıkanamadığım sıcak su olmadığı zaman soğuk su ile de olsa bel altımı mutlaka yıkarım. Antihıv çeşitleri ve idrar testi de yaptırdım enfeksiyon da yok. Günde 2 kere de iç çamaşırı değişirim. Peki neden hala koku oluyor 🥺 ne yapmalıyım kızlar ya 38+4 hamileyim. Çok rahatsız oluyorum bu konudan. Acaba kiloluyum diye mi böyle oluyor basenlerim bayağı büyük ondan mı acaba 😔