Kızlar 32 haftalık gebeyim erkek bebgım olacak inş. Karnımın asagıda oldugunu çevremdekiler söylüyor ve bende farkettım.kasıklarımda ozellikle yuruken cok baskı hissediyorum.Yatıp kalkarken zorlanıyorum.Boyle bır durumda olan var mı ,erken dogum riski var mıdır? Kontrole iki gün sonra gidecem🧐🧐