Kızlar tüp bebek iğnelerinin saati önemli mi eşim vuruyordu 14:00 ve 15:00 arasi Bugün eşim işte 5 30 da gelecek o saate kadar beklesem bi sorun olur mu acaba sağlık ocağı kapalı hastane de baya uzak bize pazar olduğu için araçlar da çalışmıyor kendi kendime vurabilir miyim vuranlariniz var mı