Birmeleginannesi32 hastanede çok farketmez ben bi gün tulum bi gün takım giydirdim. Ama 1 aylık olana kadar fazla tulum giydirmemeni tavsiye ederim. Çünkü altını değiştirirken pijamasını komple çıkarıp değiştiriyorsun ama tulumu öyle değil bacaklarını çıkarıp tulumu yukarı çekiyorsun. Bezini değiştirirken altını silerken falan poposunu kaldırırken tulum zırt pırt aşağı iniyor düzeltiyorsun falan derken bebeği iki büklüm ediyorsun istemeden. Bacaklarını havada tutayım derken hani kalçası da olumsuz etkileyebiliyor küçük ve yumuşak olduğu için. Kısaca eğer henüz almadıysan fazla tulum alma🙏🏻