Pinar_karakan1 yine de gidin sonrası belki kana dönecek.İhmale gelmez.Kese ve bebek durumuna bakılıyor.Bu hafta da benim de oldu hemen gittim sıkıntı yok tekrar olursa gel denildi sonraki hafta yine ve daha fazlalaştı fitile başladım kesildi .Çoğu gebelikte oluyor ama bunu Dr kontrolunde giderseniz içiniz de rahat olur