Merhaba kızlar aranızda benim gibi bu durumu yaşayan var mı bebeğim mi hareketli yoksa kasılıyor mu anlamıyorum ya kendini yayıyor canım açıyor 33 haftalık karnımın içinde sanki dönüyor karnım şekilden şekle giriyor hem alttan hem üsten baskı yapıyor nefesim kesiliyor o derece normal mi