1bade Beraber bekleyelim❤️ Allah güzel haberleri ile mujdelendirsin, aminnn🤕 Yumurtlama ve çatlama günü değerlendirildi, umudum az.. Kaç aydır deniyoruz ve istiyorsunuz ? Ben 7 🤕
Zln2152 1bade bende 10 haziranda 26 haftalık doğumla bebeğimi kaybettim.. Temmuz ayından beri deniyoruz henüz bir sonuç alamadık BAT: 21 belirti pek yok arAda gelen kasık ağrısı ve baş dönmesi
_Hill_ 1bade Benimde bat 29-30 yada 31.Rabbim daha fazla bekletmesin tez zamanda hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alalım.Benim 2.5 sene oldu sebepsiz olmuyor.O yüzden benim için 7 ay çok kısa bir süre kuzum benden çok daha süre bekleyenlerde var burda.Çok şükür genede🤲🏻Sen içini ferah tut.Allahın izniyle nasip olucaktır😊
Yenianne66 Ben üç ay galiba bir kimyasalım oldu bu ayda regl oldum ama kimyasal geçirdim gibi geldi yine benim eşim sürekli yanımda olmadığı için her ay düzenli olmuyor bu yüzden ben pek sorun etmiyorum sürekli Yanyana olduğumuz ay kimyasalım oldu çünkü
1bade _Hill_ haklısın bizlerden daha uzun.surede bekleyen insanlar var, ama.nefis iste hemen olsun istiyorsun bazende unutuyorsun. Çevrende görüyorsun falan 😌 Aynıyız inşallah gebeyizdir, ovulasyon kullandım bu ay bakalım
_Hill_ 1bade aynen canım benim artık çevremde çocuklu arkadaşlarımla çok görüşmeme kararı aldım ister istemez üzülüyorum ve beni anladıklarını düşünmüyorum.Böylesi çok daha iyi geliyor bana😊Bende dün ve bugün yumurtlamada pik gördüm değerlendiricem inşallah.Bide clife macun denedim bu ay sanki yumurtlama ağrım daha hafif(şiddetli olur normalde)Bide ovülasyon testinde yumurtlama aşırı koyu çizgiler gördüm çok iyi geldiğini düşünüyorum.Darısı bebiş haberinde hepimiz alalım amin🤲🏻🥰