ikizlerin_annesii 30+5 deyim iki gündür vajinal kaşıntım var yanıyor yaşayan var mı. Tavsiyeleriniz neler yardımcı olur musunuz?
ikizlerin_annesii Melek0606 zararı olmaz değil mi bebişlere yada ekstra farklı bi sorun oluşturmaz değil mi
ikizlerin_annesii Melek0606 çok teşekkür ederim çok iyi geldi gerçekten birkaç defa daha yapınca geçer diye düşünüyorum
Melek0606 ikizlerin_annesii başka hiçbirşey kullanmama gerek kalkmiyo hergun değil ama haftada 2 gün yap bunu hamileliğin boyunca ne enfeksiyon oluyo nede mantar