Bizim ev extra soğuk giriş kattayım alt katım bodrum üst katım yaşlı çift asla doğalgaz açmıyorlar. Geçen sene 4 katlı binayı ben ısıtmışım gibiydi resmen fatura öyle geliyor bu yıl ne olacak bilmiyorum 😂
Çalışıyoruz evde durmuyoruz ama geldikçe açmaya başladım 4-5 gün evvel