Sudesu_1 Kızlar kafam karışık bat 26 Ekim daha 10 gün var ama benim 2 3 gündür hele dünden beri göğüslerim acıyor resmen daha çok kenarları değilde içe doğru alt kısımları bel ağrım var sürekli kasıklarımda da ağrı var ama bel ağrısı onu bastırıyor akıntım filan yok az az geliyor her zamanki akıntılardan yani ne zaman test yapsam yapsamda çıkar mıki sonuç bekleyemiyorum sonucu hemen öğrenmek istiyorum 😂
Yusufayazin__annesi Sudesu_1 bende 26 adet olucam canm benimde ara ara sol kasık ağrısı oluyor artık bende bilmiyorum ayın 9 yumurtlama gördüm ovulasyon yaptım ilk kez bu ay 5 gudnur kesmiştim yapmayı bugün sabah yaptım en alttaki böyle köyü çıktı https://imgyukle.com/i/n6YkGQ
1bade Sudesu_1 çıkmaz canım, 1 hafta daha beklemelisin. Bende Bat 29 heyecanlıyım bir o kdr umutsuz. Adet belirtisi ile gebelik aynı ayırt da edemiyoruz. En iyisi beklemek adete 4/3 gün kala test veya 2 😀
Pemberuya Sudesu_1 daha 10 gün var kanda da çıkmaz canm biraz beklemelisin😊 benimde bat 23 Ekim göğüslerim gece çok sızıladı bide midem bulanıyor 😩
nisamom_ Sudesu_1 canım benimde bat 25 🫣🤭 test yaptımda negatif ama göğüslerim çok şişti acaba yanıltıcı bir sonuçmu erken gebelik testi yapsam çıkarmı yoksa benimdemi piskolojik acaba daha 8 gün war erken mi
Sudesu_1 1bade bncede çıkmaz bir hafta kala bile erken test yapmak için . Evet ya belirtiler adetle birebir aynı ama işte daha 10 gün var benim şimdiden bu kadar yoğun belirti anlamadım
Hulyaao Pemberuya benimde bat 21 5 gün var bütün belirtileri taşıyorum resmen 1 haftadır kaşık bel ağrım var dünden beri de göğüslerim açıyor ama adet mi onu ayiramiyorum test yaptım bugün de dayanamadım negatif çıktı bu ay da olmadı sanırım 🤷 adete 1 gün kala tekrarlicam
Sudesu_1 Pemberuya senin benimkinden daha az kalmış bat inşallah vardır 🙏 göğüsün takim olarak neresi acıyor acı mı sızı mı
Yusufayazin__annesi Miamelike öyle mi oluyor canım normalde ben her. Ay ne zaman adet olursam hep Ogün oluyorumda
Bebekliannee Kızlar benimde bat 23. Psikolojik belirtiler yaşıyorum 😁 kendi kendime belirti çıkartıyorum. Benimle adet günü aynı olan var mı ne durumdasınız
Sudesu_1 nisamom_ bazen erken olabiliyor canım ya kiminin adetten gecikse bile çıkmıyor testte kimininde adete 1 hafta kala öğreniyor kişiden kişiye değişiyor
Hayalim2baby Bat 25 benim de karın ağrısı, baş agrisi, kasık ağrısı hep klasik şeyler var bunlar geçen ay da vardı. Belirti aramak isteyince insan her şeyi hamileliğe bağlıyor 🤷
Sudesu_1 Hayalim2baby doğru diıyosun birebir oluyor herşey çünkü . Seninde adete baya var aslında her ay Belirtilerin erken mi başlıyor
nisamom_ Sudesu_1 ewet inşallah wardır canım yaa 🤭😊 ovülasyonla takip yaptımda yumurtlamayı daha sonra o günü değerlendirebildik o günden sonra hasasslık başladı 🫣
Hayalim2baby Sudesu_1 gebelik istediğimden bu yana (3 ay) hep belirtileri yaşadım hatta düzenli olan adetim bile 7 gün 10 gün gecikmeyle geldi kendimi fazla dinlediğimden sanırım belirti aradım galiba