Geçtiğimiz çarşamba lekelenme ve beraberinde hafif kanama oldu hemen doktora gittik normal ultrasonda gözükmedi alttan ultrasona baktı kese ve bebek gözüktü 5 haftalıktı dün kanamam arttı tekrar gittik normal ultrasonda kese göZüktü ama bebek gözükmedi bu mümkün mü🤔🤔🤔ayrıca düşük yapıyorum şuan maalesef